fbpx

Techworks
Making technology work for you

Vraag van de klant

Techworks is een bedrijf gespecialiseerd in audiovisuele oplossingen. Hieronder vallen een aantal productlijnen zoals clickshare, etalageschermen, projectoren, displays, enzovoort.

Hun uitdaging? Meer verkeer naar hun website genereren en conversies maximaliseren. 

Of dit gelukt is? Ontdek het zelf maar even.

Oplossing van Customised

Net zoals veel jonge bedrijven was Techworks reeds actief op sociale media maar verder dan het posten van enkele foto’s ging het niet. Customised kwam eerst met een analyse (audit) en bouwde daarop verder in de vorm van social media campagnes, Google Ads campagnes en website optimalisaties. Bij deze campagnes werd het funnel principe in het achterhoofd gehouden en werd zoveel mogelijk waardevolle data gecapteerd om daarna doelgerichter te kunnen adverteren. Ook de nieuwe website werd door Customised ontwikkeld. Van sitemap en wireframe tot de effectieve UX friendly website.

Resultaten

De resultaten van TechWorks liggen nu al kwartalen in stijgende lijn. Het bezoekersaantal op de site en hun naams- en merkbekendheid zijn enorm gestegen. De tweaks die Customised heeft aanbevolen hebben er ook voor gezorgd dat de verkoop op de webshop verzesvoudigd is. Diederik is vooral verrast dat zo’n jong bedrijf als Customised hen zo kon helpen op het niveau dat ze wensten. Hij ziet een samenwerking met Customised alleen maar groeien op termijn.

CTR gestegen

Gemiddelde CTR op social campagnes lag steeds tussen de 2% en de 5% met telkens een CPC van gemiddeld €0,30.

Kwaliteitsvolle leads dankzij Google Ads

Door de opzet van Google Ads zoekcampagnes werd er meer relevant verkeer naar de website getrokken en werden er conversies behaald.

Stijgende omzet

Door de doelgerichte campagnes en de website optimalisaties was er steeds een stijging waarneembaar van de omzet.

Videoadvertenties voor meer engagement

Met adobe after effects werden brand video’s gemaakt, en deze hebben gezorgd voor meer interactie op de advertenties met deze video’s.

KLANTEN AAN HET WOORD

"Met The Glory of Excellence heb ik een internationaal netwerk in de wereld van high-end hospitality opgezet. Zo kunnen onze chefs hun expertise verrijken door uitwisselingen en samenwerkingen met topchefs uit andere landen en culturen. Daarnaast versterk ik hen met training, coaching en consulting. Ik ben ook het klankbord dat hun bedrijf strategisch helpt te excelleren. Ik ontzorg hen met ondersteuning op het vlak van hr, pr en finance. Bovendien treed ik op als hun agent en neem ik hun boekingen voor workshops, roadshows of privé-events voor mijn rekening."
digital marketing agency - hanneke
Diederik Maes
Zaakvoerder

Sta jij hier binnenkort ook tussen?