fbpx

The Glory of Excellence
Where culinary excellence meets business excellence

Vraag van de klant

Samen met 18 entrepreneurs drie avonden culinair tafelen, 
waarbij telkens een spreker en topchef hun inspiratie en verhaal met jou aan tafel delen. 

The Tables brengt 18 entrepreneurs samen op 3 avonden, waar 3 sprekers en 3 topchefs hun inspiratie en persoonlijk verhaal aan tafel met je delen. In een sfeer van passie, creativiteit en authentieke gedrevenheid. 

Hun uitdaging? De Tables volgeboekt krijgen. 

Benieuwd naar het resultaat? Lees dan maar snel even verder.

Wat wij voor hen betekenden

Customised heeft samen met Glory een nieuwe digitale strategie uitgewerkt met de focus op leadgeneration. Zo hebben we er samen voor gezorgd dat er een landingspagina klaarstond  waar het verkeer naar werd getrokken door middel van social advertising. Hierbij werd er steeds rekening gehouden met de vragen en behoeften van Glory haar klanten. 

Zo werd bijvoorbeeld Corona verwerkt binnen de communicatiestrategie om de mensen gerust te stellen. Daarnaast heeft Customised ook een aandeel gebracht binnen het videomarketing aspect. Zo is onze inhouse videograaf testimonials gaan opnemen tijdens hun events. Deze werden op zijn beurt dan weer ingezet voor de promotie van de volgende serie van The Tables. 

Alles werd ook voortdurend geoptimaliseerd en geanalyseerd aan de hand van data captering met Google Analytics, LinkedIn Sales navigator, … 

Resultaten

De resultaten van Glory waren een echte uitdaging. Corona speelde hier uiteraard een grote rol in. Door de insteek op Corona toe te passen in onze campagnes, merkten we wel meer engagement op en spraken we een relevanter doelpubliek aan. Zo lag de CPC ook gemiddeld tussen de 0,30 en 0,50 euro. Daarnaast werd er ook een Linkedin Showcase pagina opzet gedaan en content creaties voor deze pagina. Deze vielen in de smaak van het gewenste publiek.

Engagement

Er werd heel wat engagement verkregen door de open en transparante communicatie binnen de advertising. Zo werden bijvoorbeeld twijfels weggehaald omtrent Corona.

Unbounce website

Aangezien het slechts een landingspagina moest zijn voor "The Tables" werkten we met Unbounce. Hier kregen we reacties op dat het visueel aantrekkelijk was.

Showcase pagina opzet LinkedIn

Dankzij de Showcase pagina op LinkedIn werd er meer duiding gegeven over het concept omtrent "The Tables".

Shooting op events

Onze inhouse videograaf verzorgde een aantal customer testimonials die op haar beurt werden ingezet bij de retargeting fase binnen de social advertising.

KLANTEN AAN HET WOORD

"Met The Glory of Excellence heb ik een internationaal netwerk in de wereld van high-end hospitality opgezet. Zo kunnen onze chefs hun expertise verrijken door uitwisselingen en samenwerkingen met topchefs uit andere landen en culturen. Daarnaast versterk ik hen met training, coaching en consulting. Ik ben ook het klankbord dat hun bedrijf strategisch helpt te excelleren. Ik ontzorg hen met ondersteuning op het vlak van hr, pr en finance. Bovendien treed ik op als hun agent en neem ik hun boekingen voor workshops, roadshows of privé-events voor mijn rekening."
Katleen Penel
Zaakvoerster

Sta jij hier binnenkort ook tussen?