Klant: The Glory of Excellence
Sector: Horeca/Hospitality
Vraag van de klant
Samen met 18 entrepreneurs drie avonden culinair tafelen,
waarbij telkens een spreker en topchef hun inspiratie en verhaal met jou aan tafel delen.
The Tables brengt 18 entrepreneurs samen op 3 avonden, waar 3 sprekers en 3 topchefs hun inspiratie en persoonlijk verhaal aan tafel met je delen. In een sfeer van passie, creativiteit en authentieke gedrevenheid.
Hun uitdaging? De Tables volgeboekt krijgen.
Benieuwd naar het resultaat? Lees dan maar snel even verder.
Oplossing van Customised
Customised heeft samen met Glory een nieuwe digitale strategie uitgewerkt met de focus op leadgeneration. Zo hebben we er samen voor gezorgd dat er een landingspagina klaarstond (Unbounce) waar het verkeer naar werd getrokken door middel van social advertising. Hierbij werd er steeds rekening gehouden met de vragen en behoeften van Glory haar klanten. Zo werd bijvoorbeeld Corona verwerkt binnen de communicatiestrategie om de mensen gerust te stellen. Daarnaast heeft Customised ook een aandeel gebracht binnen het videomarketing aspect. Zo is onze inhouse videograaf (Beau Deneweth) testimonials gaan opnemen tijdens hun events. Deze werden op zijn beurt dan weer ingezet voor de promotie van de volgende serie van The Tables. Alles werd ook voortdurend geoptimaliseerd en geanalyseerd aan de hand van data captering met Google Analytics, LinkedIn Sales navigator, …
Resultaten
De resultaten van Glory waren moeizaam te verkrijgen. Corona speelde hier uiteraard een grote rol in. Door de insteek op Corona toe te passen in onze campagnes, merkten we wel meer engagement op en spraken we een relevanter doelpubliek aan. Zo lag de CPC ook gemiddeld tussen de 0,30 en 0,50 euro. Daarnaast werd er ook een Linkedin Showcase pagina opzet gedaan en content creaties voor deze pagina. Deze vielen in de smaak van het gewenste publiek.
Er werd heel wat engagement verkregen door de open en transparante communicatie binnen de advertising. Zo werden bijvoorbeeld twijfels weggehaald omtrent Corona.
Aangezien het slechts een landingspagina moest zijn voor "The Tables" werkten we met Unbounce. Hier kregen we reacties op dat het visueel aantrekkelijk was.
Dankzij de Showcase pagina op LinkedIn werd er meer duiding gegeven over het concept omtrent "The Tables".
Onze inhouse videograaf verzorgde een aantal customer testimonials die op haar beurt werden ingezet bij de retargeting fase binnen de social advertising.
Privacybeleid – Algemene voorwaarden – Cookie Policy
CLEVOS bvba – Nederbosstraat 2 – 9810 Eke
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.